isabellforsgren

Alla inlägg under januari 2014

Av isabell forsgren - 8 januari 2014 00:37

Varit en tuffdag idag men jag berättar om min dag imon för ja pallar inte nu men tänkte att ni som läser bloggen följ mig på instagram vettjaa om ni följer mig följer ja kanske tillbaka vem vet;) instagram:isabellforsgrenjeising

Av isabell forsgren - 7 januari 2014 12:20

Hej vilken seg dag men det kommer ändras:D nu sitter jag och väntar på rasmus som är inne hos tandläkarn.själv så har jag inte så roligt i väntrummet så därför bloggar jag:D senare efter han är klar så ska vi gå på bio fast den börjar inte förns 14.45 men vi måste ta ut dem senast 14.15 så ja vet inte vad vi ska göra efter jag vill ju åka till a6 eftersom att vi kommer hämta ut dem inann 14.15 antar jag men de beror ju på om rasmus vill dit och det är tveksamt;) men aja jag åter kommer. "Hope you like it" <3

Av isabell forsgren - 6 januari 2014 00:09

Sån seg kväll..:(fan ja vill göra nått jag är trött på att vara hemma det suger men aja nu ska ja inte klaga men ja tänkte sova nu så får ni ha de bra. "Hope you like it"<3

Av isabell forsgren - 5 januari 2014 13:00

Hejsan jag vaknade för en halvtimma sen,jag glömde lägga upp nått igår jag spelare sims och var inne i spelet sen gick ja och älsklingen och la oss och då hade ja ingen tanke på de so i'm sorry....ja igår åkte ja till rasmus och sov där och idag vet jag inte vad jag ska göra jag dka la åka hem och träna tror jag man vet aldrig men vi hörs sen have a good day. "Hope ypu like it"

Av isabell forsgren - 4 januari 2014 12:52

Hittade ingen bättre rubrik om ni undrar..haha jag känner mig väldigt seg och sjuk idag jag vilar för lite det måste jag börja med! Min dag består av ingenting än så länge men det blir nog ändring på den efter jag piggnat till..men nu ska jag mysa ner mig och sova lite men jag återkommer sen. "Hope you like it"<3

Av isabell forsgren - 4 januari 2014 00:35

Idag har det varit världens tråkigaste fredag jag var ju me ida innan sen när jag kom hem så var jag på as bra humör och ville hitta på något men det sket sig så jag har inte gjort ett piss:/jag köpte en celisius tror jag det stavas :s men den med citron och lime är så himla god jag rekomenderar den verkligen!:D men nu ska jag kolla på paradise hotel julspecial men ni får sova så gott så lägger jag upp om morgondagsen planer imon byeeee "hope you like it"<3

Presentation

Tjej som vet vad hon vill.
Mitt namn är isabell och jag är 14 år i min blogg får ni läsa o mitt liv och intressen, Hope you like it P.e.a.c.e.o.u.t.

instagram:@isabellforsgrenjeising

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards