isabellforsgren

Alla inlägg under december 2013

Av isabell forsgren - 18 december 2013 19:45

Ja sitter på bussen från rasmus just nu som tar ungefär en timme så jobbigt men helt klart värt det!:) idag slutade jag kl 12.00 så skönt och imorgon slutar jag 13.00 oxå skönt!:)jag blir så iriterad för att jag skrev ett långt inlägg om min dag nyss och så stängdes appen ner så allt försvann innan jag hann att posta det så typiskt så detta blir ett kort för jag orkar inte skriva om det...-.- men idag kommer jag lägga mig tidigt för jag var uppe hela natten tills jag skulle gå upp kl 06.00 så jag är väldigt trött fast jag har druckit massa energidrycker men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och deömma mig bort men jag skriver imorgon byeee! "Hope you like it"<3

Av isabell forsgren - 16 december 2013 12:48

 

Jag är i skolan för tillfället...kan inte tiden gå lite snabbare så jag kan sluta,jag slutar 15.00 det är väldigt sent iknow men ja ska inte klaga;)efter skolan ska ja la hem eftersom att jag inte har planerat nått med nån  än men jag får se.:) bara för att ja inte ska förlänga detta inlägget så säger jag byyyeee så återkommer jag "hope you like it"

Av isabell forsgren - 15 december 2013 20:47

Just nu målar jag naglarna för det behövdes verkligen!innan det satte vi upp julgranen och pyntade den så söt granen blev!:) efter jag har målat naglarna så ska jag lägga mig så jag är pigg tills imon!godnatt "hope you like it"

Av isabell forsgren - 15 december 2013 13:31

Sådan här seg söndag borde inte finnas,jag hatar söndagar dem är sega,tråkiga,dåligt väder osv usch.men jag vaknade ialf upp brevid älskling de är lika mysigt som vanligt<3 men idag kommer jag träna lite sen fixa naglarna osv....girl stuff you know;) denna helgen har ju inte varit så seg ja har ju hjälp rasmus att flytta men igentligen hjälpte inte jag till så mycket jag kände mig mest ivägen faktiskt..hahah jaa igår sa jag ju att jag skulle skriva ett senare inlägg på kvällen men ja var så himla trött så jag somnade efter vi hade kollat på nån skräckfilm så heter "mom and dad" den var faktiskt sjukt äcklig och läskigt,jag tycker inte att skräckfilmer är läskiga utan mer spännande men denna var läskig så de var ju inte bra film för den gjorde sitt jobb.efter filmen så somnade jag så då orkade ja inte skriva nått så nu gör jag de:)jag har så tråkigt jag sitter på bussen hem till lilla habo känner mig så trött på att åka buss och tåg...:|
Men nu ska jag inte babbla så mycket mer men jag skriver nått senare ikväll eller imorgon vi får se om jag kommer ihåg det.byeeee "hope you like it"

Av isabell forsgren - 14 december 2013 11:40

Ja de var ett par dagar sen ja var social här men har faktiskt inte pallat men aja...nu är ja me min älskling vi gör inte så speciellt mycket han ska försöka få ihop en byrå men det går inte så bra eftersom att han blir bara arg på den..hahah men senare idag så vet ja inte vad jag ska göra men ja lägger upp nått ikväll om ja orkar byeee "hope you like it"

Av isabell forsgren - 10 december 2013 12:38

Ah ja glömde bort att göra ett inlägg för det är ju inte direkt de första ja tänker på morgonen men aja ja har precis ätit och är i skolan tyvär....de som var så skönt att vara ledig men aja,idag har ja inte gjort ett piss i skolan faktiskt ja och ida har åkt buss runt halva jönköping hahah nej det har vi inte men det är gött att åka buss när man är trött..^^ men vi fick en utskällning av busschuförren för att vi hade fötterna på sätet..obs inte bra isabell men jag tycker om ja har betalat för resan få ska ja banimej sitta skönt! Haha typisky mig att käfta imot men sån är jag men nu ska ja återgå till mitt candy crush men see you later? "Hope you like it"

Av isabell forsgren - 9 december 2013 17:22

Ja tänkte se på filmen "the phantom of the opera" det är så sjukt bra jag har sätt den flera gången men den är lika bra ändå.till mitt film mys göra ja min egna oboy lyx ni ser på bilden va ja menar den är super god men den får man inte dricka för ofta och till det har ja mamma kolor så hon gjorde idag dom smakar som knäck och jag älskar ju knäck.idag har ja faktiskt bara tagit det lungt och skämt bort mig själv lite typ som att sola jag och mamma kände os bleka så vi gick och solade på gymmet det var så skönt speciellt nu när det är så kallt ute men nu ska ja kolla på filmen och jag kommer inte lägga ut fler inlägg idag för ja har lagt ut ganska mycket faktiskt men ha det bra och sov så gott så lägger ja ut nått imon byee"Hope you like it"

Av isabell forsgren - 9 december 2013 14:18

Så har blev mina muffins tyvär failade jag lite och de blev vita istället för bruna..hahah

Presentation

Tjej som vet vad hon vill.
Mitt namn är isabell och jag är 14 år i min blogg får ni läsa o mitt liv och intressen, Hope you like it P.e.a.c.e.o.u.t.

instagram:@isabellforsgrenjeising

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards