isabellforsgren

Alla inlägg den 9 december 2013

Av isabell forsgren - 9 december 2013 17:22

Ja tänkte se på filmen "the phantom of the opera" det är så sjukt bra jag har sätt den flera gången men den är lika bra ändå.till mitt film mys göra ja min egna oboy lyx ni ser på bilden va ja menar den är super god men den får man inte dricka för ofta och till det har ja mamma kolor så hon gjorde idag dom smakar som knäck och jag älskar ju knäck.idag har ja faktiskt bara tagit det lungt och skämt bort mig själv lite typ som att sola jag och mamma kände os bleka så vi gick och solade på gymmet det var så skönt speciellt nu när det är så kallt ute men nu ska ja kolla på filmen och jag kommer inte lägga ut fler inlägg idag för ja har lagt ut ganska mycket faktiskt men ha det bra och sov så gott så lägger ja ut nått imon byee"Hope you like it"

Av isabell forsgren - 9 december 2013 14:18

Så har blev mina muffins tyvär failade jag lite och de blev vita istället för bruna..hahah

Av isabell forsgren - 9 december 2013 13:11

Halloo igen nu har jag teänat färdigt och det var ett riktigt härligt tränings pass,ja älskar verkligen att gymma dock så har ja bara hållit på i 2 och en halv vecka ungefär men det känns så skönt att tänka på annat när man tränar i love it^^ men Vad jag ska göra idag vet ja icka kanske träffa min plutt men det är inte så troligt för han ska nog göra nått annat men jag får la hittat på nått annat:) men nu ska jag baka med mamma så ja lägger ju upp nått senare byeee "hope you like it"

Av isabell forsgren - 9 december 2013 10:52

Jag vaknade för typ en halv timma sen,jag har precis tagit på mig tränings kläder och nu bär det av mot gymmet.jag är ledig idag och det är väldigt skönt men nu måste ja jalla på men ja lägger upp nått sen byee "Hope you like it"

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjej som vet vad hon vill.
Mitt namn är isabell och jag är 14 år i min blogg får ni läsa o mitt liv och intressen, Hope you like it P.e.a.c.e.o.u.t.

instagram:@isabellforsgrenjeising

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards