isabellforsgren

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Seg söndag!

Av isabell forsgren - 15 december 2013 13:31

Sådan här seg söndag borde inte finnas,jag hatar söndagar dem är sega,tråkiga,dåligt väder osv usch.men jag vaknade ialf upp brevid älskling de är lika mysigt som vanligt<3 men idag kommer jag träna lite sen fixa naglarna osv....girl stuff you know;) denna helgen har ju inte varit så seg ja har ju hjälp rasmus att flytta men igentligen hjälpte inte jag till så mycket jag kände mig mest ivägen faktiskt..hahah jaa igår sa jag ju att jag skulle skriva ett senare inlägg på kvällen men ja var så himla trött så jag somnade efter vi hade kollat på nån skräckfilm så heter "mom and dad" den var faktiskt sjukt äcklig och läskigt,jag tycker inte att skräckfilmer är läskiga utan mer spännande men denna var läskig så de var ju inte bra film för den gjorde sitt jobb.efter filmen så somnade jag så då orkade ja inte skriva nått så nu gör jag de:)jag har så tråkigt jag sitter på bussen hem till lilla habo känner mig så trött på att åka buss och tåg...:|
Men nu ska jag inte babbla så mycket mer men jag skriver nått senare ikväll eller imorgon vi får se om jag kommer ihåg det.byeeee "hope you like it"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell forsgren - 13 februari 2014 12:29


Glömde blogga igår men ja va och tränade så skönt ja älskar verkligen att träna när jag ser resultat men nog om går dagen...idag ska ja bowla med min kära familj ska nog bli kul ja hoppas jag vinner men vi får se;) men nu ska ja göra iordning mig så ...

Av isabell forsgren - 12 februari 2014 14:49


Tja vaknade brevid älsklingen så mysigt,nu är ja hemma och ska kolla på film och ta det lungt tills jag ska träna då!jag har gjort en expresso latte för att pigga upp mig lite men borde dricka powerking ist aja...ha en bra dag hej då! ...

Av isabell forsgren - 9 februari 2014 21:49

Av isabell forsgren - 9 februari 2014 21:41

Detta har varit en seg jävla dag usch,får la hoppas att ja hittar på något roligare imon men ja pallar inte skriva mer nu men vi hörs byee P.s jag har gjort gelénaglar idag själv vad tycker ni? [Bild] [Bild] ...

Av isabell forsgren - 9 februari 2014 14:18

Presentation

Tjej som vet vad hon vill.
Mitt namn är isabell och jag är 14 år i min blogg får ni läsa o mitt liv och intressen, Hope you like it P.e.a.c.e.o.u.t.

instagram:@isabellforsgrenjeising

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards